Annica Ljungberg i uppsats om PR-byråer och affärsbyggande relationer

Marie Norén och Emily Riahi studerar Management vid Företagsekonomiska institutionenGöteborgs Universitet. I sin magisteruppsats har de valt att redogöra för hur sociala medier har förändrat kommunikationen i det mediala landskapet för PR-byråer. Till grund för sina analyser har de bl.a. intervjuat vår egen Annica Ljungberg. I uppsatsen presenteras även mer ingående hur XLNT Communications arbetar med sociala medier. Läsvärt!

Läs uppsatsen i sin helhet här.

Annica Ljungberg, ägare till XLNT Communication och föreläsare inom sociala medier

Vill du nå ut med social media?

Många företag och organisationer anlitar Annica Ljungberg, VD och ägare XLNT Communication AB, som föreläsare om social media och digital marknadsföring.
Annicas uppskattade föredrag är en upplysande, heltäckande och inspirerande väg in i det kanske hetaste området inom den sociala webben idag. Läs mer eller boka en föreläsning.

Tags: , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>